Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 27 apr 11, 14:28

Opprinnelig postet av Subbie

Blinkers eller bluss, jeg bryr meg lite.. spørsmålet er: Hvorfor? Hvordan hjelper dette FFK til å prestere bedre på banen?

Uten at jeg vet hva personen tenkte på så tør jeg å påstå at det å være en stor supporter av et lag og ha tilhørighet til en supportergruppe ikke nødvendigvis alltid handler om en seier på gressmatta. For mange supportere så er kampen på tribunen like viktig som den på matta. Det å se best ut, veldig koordinert og ha gode sanger samt godt lydnivå betyr så mye mer en enkelte andre  fans ("juletrær/teatertilskuere") kan fatte. Vil man se teater så får man lov til det, ingenting i mot dette. For andre dog så er det at din supporterforening ser best mulig ut på tribunen like viktig, om ikke viktigere.

At denne mentaliteten ikke har nådd Norge enda er nok en av grunnen til det lovverket som finnes i dag. Da BHF "tente på Ullevåll" i 2007 var det mange som ble helt sjokkert. John Carew uttalte rett etter kampen: "Jeg skjønner ikke hvorfor alle reagerer slikt. Slike ting er helt vanlige mange andre steder. Blant annet da jeg spilte i Tyrkia var dette helt vanlig på en kampdag."

Håper det hjalp litt.

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f