Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 27 apr 11, 14:20

Blinkerser er ofte blitt brukt i Stjernehallen de siste årene uten at dette har slått følger for verken klubben eller supporterne. Vaktene er derimot ikke noe særlig glad i det , de pleier å brøyte seg frem å tråkke på dem (dette har skapt situasjoner som er farligere en selve blinkersen). det skal nemlig ikke noe mere til for å slukke en blinkers. ikke avgir de noe særlig varme eller røyk heller.

 Den blinkersen som ble brukt i telenor arena var antageligvis gammel, den funka i 10 sekunder. En skikkelig liten fis som kan sammenlignes med en fruser ! Skammelig at man kan gi 10.000KR i bot for dette, samt utestengt på ubestemt tid?.. Man for jo mindre straff for voldtekt i dette landet !!

 I folk sin iver etter å hakke på supras så har man også glemt at det som faktisk skapte den værste situsajonen var at 2 "tanter" brøytet seg frem fra vær sin side . De velta faktisk flere folk på veien å skapte et unødvendig spetakkel i en situasjon der vaktene hadde full kontroll.. Er det rart folk reagerer når hun som påstår at hun er blitt slått hopper ned 20 rader, å brøyter seg vei inn i en folkemengde for å peke ut den skyldige ? Jeg sto litt ved siden av Supras på høyre side å oppserverte hennes heroiske sprang fra første steg. Hun ble overhode ikke slått. men hun ble dyttet greit tilbake av de 3 hun veltet. Det hadde også jeg gjort hvis jeg hadde vært frisk nok til å stå i indre kjerne.

 Kan jo også nevnes at mann til den ene "tanten" tok kvælertak på en i supras etter at diverse gloser ble sendt motsatt vei.

 På tross av alt dette syns jeg også det var litt unødvendig å fyre opp en blinkers når vi lå under 2-0. Heller ser det ikke noe kult ut hvis det ikke er mørkt. What is the point lissom?. Jeg himla oppgitt med øya når det skjedde, men det var ikke noe big deal for å si det sånn.

 Noe som jeg syns var litt trist fra både Supras og "Plankehaugen" ,(kanskje mest Supras) sin side var gestikuleringen og den agresive syngingen i etterkant. Det var unødvendig.

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f