Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 apr 11, 10:17

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Plankehue

Jeg syns det var ganske lite passende å kalle rbk spillere homser og kvinner eller noe slikt som ble sunget.

Det syns jeg dere skal slutte med, det har ingen steder i verden å hetse folk pga leggning eller kjønn. (ja, jeg vet at ingen av de er damer). Det står også i lov verket til PH at dette er ikke lov.

jeg skrev dette et annet sted og fikk ikke svar, så jeg  prøver meg igjen. Noen som vill svare på dette?

 

Utrolig dårlig. Greit nok å hetse motstanderlag, men å kalle de for homser vil jo si at de blir kritisert for legningen sin, og det kan man da ikke noe for, uansett er det ikke legningen som avgjør hvor gode fotballspillere man er..

 

Til Jørgen Horn , så tror jeg at han hadde hatt den samme fremgangen i Viking hvis Viking  hadde tatt seg av ham, selv etter de to episodene istedet for å "sparke" ham ut.  Ikke det at jeg klager, syns det er mye bedre at Horn får ut talentet sitt her i klubben i stedet Cool

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f