Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 apr 11, 09:35
Endret: 27 apr 11, 09:36
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det skal du ikke se bort i fra at de gjør Wink

Streng straff bør idømmes for alvorlige regelbrudd. Her synes jeg boten er straff nok. Denne greia som skal ha vært fyrt av er altså ikke farlig, og hvis det som har kommet fram her er alt vedkommende er straffet for, synes jeg utestengelse på ubestemt tid er for strengt.

Når det er sagt - jeg er enig med deg, Keiko, i at reglene er til for å følges. Man må gjerne arbeide for å få dem endret, men i mellomtiden bør man følge de eksisterende reglene. Hvis alle velger selv hvilke regler de vil følge, blir det anarki.

Regelverket gjelder mot pyrobruk fordi det er en sikkerhetsrisiko. En blinker er ikke en sikkerhetsrisiko, selv om det åpenbart sees på som risikabelt pyroteknisk materiale (jmf utestengelsen).

 Til de som leter etter hestemasker og alt slags fjas. Wink På engelsk heter en blinker "stroboscope" som også forklarer den ikke-eksisterende risikoen ved dem. Ordet stroboskop betyr jo en gjenstand som deler opp lys, vesentlig forskjell fra ilden og varmen i et bluss for eksempel.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f