Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 20 apr 11, 08:34

Opprinnelig postet av RG

Jeg ble fratatt sesongkortet mitt i porten i går.

Denne mannen i gul genser sa at det ikke virket og slo ikke inn på scanneren hans.

Da puttet han kortet i baklomma si og sa jeg får nytt i posten.

Vel det er nok sikkert greit det, men jeg vil gjerne få vite om det var kortet mitt det var noe galt med eller hans scanner.

Hvor lang tid tar det får jeg får tilbake kortet mitt.

Håper på svar fra noen som har greie på dette...

Hei

Vi opplevde fra første kamp at det var en del kort som ikke ble scannet inn. Vaktene hadde derfor fått i oppgave å ta inn dem som ikke ble scannet inn denne gangen.

Beskjeden vaktene fikk var at dette ikke skulle sendes dere i posten, men samles inn og at dere fikk nye før neste kamp.

Alle kortene jeg har fått inn har jeg gått igjennom sammen med Billettservice nå og funnet hva som var problemet med strekkodene. De er nå aktivert opp så kortene virker.

Kortene kan hentes her i FFKs adminstrasjon eller i billettluka før neste hjemmekamp.

Hanne hos oss ringer også rundt til dem som fikk samlet inn kortene sine og gir beskjed.

God påske!

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340