Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 apr 11, 11:53

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Knuty

Da er det bekreftet at Ringberg havner i Kråkerøy.

Han fikk over 50000 i måneden i Kvik, så det er ikke rart at de ikke ønsker å han lenger.

 

Oj, her var jeg rimelig sent ute med å kommentere, men skitt au. Fakta skader vel ikke på noe tidspunkt:

- Det er veldig viktig å få frem at Kvik Halden ikke har betalt en krone for å få Markus hit. Alt er finansiert av de tre sponsorene [Haby, Lindhaugen AS og Spenst], forteller [sportslig leder i Kvik Halden, Roar] Hagen.

- Markus har fått et tilbud av klubben, men har dessverre takket nei. (...) Vi ville gjerne hatt med han videre, men vi kunne ikke gå utover de rammene som klubben hadde satt. (...) Det er i alle fall viktig at vi ikke går i den samme fella som klubben har gjort før og bruker penger som man ikke har, mente en ærlig Ørjan Christiansen.

Som haldenser syns jeg jo det var synd at ikke Markus ble med Kvik videre, men som FFK-patriot mener jeg jo på den annen side at han egentlig hører hjemme i Fredrikstad-distriktet. Bare synd at jeg neppe får sett noe særlig med Kråkerøy-kamper... Smile

(Nyopprykka Kvik vant forøvrig årets første 2. divisjonskamp 0-2 mot Strindheim borte. Den første hjemmekampen, mot Stabæk 2, ble utsatt pga. tæla på Halden stadion).

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340