Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 apr 11, 20:15

Opprinnelig postet av Tøfflus
Onde tunger vil forøvrig ha det til at Chelsea skulle hatt straffe på slutten i går. Jeg velger å se det som tilbakebetaling for den latterlig billige straffen de fikk i tilsvarende seriekamp for noen få uker siden

- Jeg har ikke sett det. Men hvis det var feil, så er det den første avgjørelsen vi har fått med oss her på syv år, så det fortjente vi, sier Sir Alex Ferguson, som ikke lar den omdiskuterte situasjonen gå utover gleden over den første United-seieren på Stamford Bridge på ni år.

Alex Ferguson

Hvorfor er det alltid slik at tvilsomme avgjørelser som går i favør United har han ikke sett. Hadde det derimot vært en lignende situasjon i disfavør United så kan du banne på at samme mann hadde hylt og skreket om at dette selvsagt var en feil avgjørelse. Han satt jo selv og så dette fra orkesterplass.

Tror dessverre samtlige kvartfinaler er "ferdige". Tror ikke United roter bort dette. Chelsea kan sikkert scoret et mål på Old Trafford, men det vil nok også United gjøre. Så scorer de sikkert et til om de trenger det. Synd at Real Madrid - Barcelona møtes allerede nå. Uten tvil de to lagene som er mest severdige å se som er igjen. På en annen side får man nå to kamper mellom disse i steden for en.

Schalke tror jeg er sjanseløse i semifinalen, men nå trodde jeg heller aldri at Bayern München skulle slå ut United i fjor.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340