Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 06 apr 11, 14:45

Om du ikke har fått det med deg, så kan jeg fortelle deg at også hjemmepublikummet glimter med sitt fravær fra tribunene under mandags- og fredagskamper, så det er ikke snakk om hensyn til BARE bortesupportere - men også hjemmepublikum. Selv ser jeg det som en veldig negativ trend at fotball spilles på ukedager. Var du forresten i Ålesund og så på kamp? drar du i det hele tatt på bortekamper med mindre "alt klaffer" ? Om et av kriteriene dine for at "alt klaffer" er at du ikke jobber den dagen så er det synd. Jeg minner om; "Du må ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv".
Det er noe som angår alle, ikke bare rosenborg sine supportere. Jeg syntes 15 minutters stillhet aksjon er noe som burde gjøres av ALLE supportere (dvs - ikke bare ffk.), og ikke passer seg i denne omgang. Vi her i fredrikstad burde ikke kjøre en uavhengig supporteraksjon for dette problemet, heller "starte" den og invitere andre supportergrupperinger på en 15-minutters aksjon.

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f