Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 03 apr 11, 12:25

Opprinnelig postet av kratos

Jeg har latt kritikken av Aune hvile for å se om han har forbedret seg, spesielt etter brakseieren over Hønefoss og god oppkjøring i vinter, men det var det største ankepunktet mot aune i fjor, dvs dårlig kampledelse. Det ser ikke ut til at han har lært å gjøre riktige grep i tide når ting går trått..  Insatsen til guttane på banen er det ikke noe å si på denne gangen ihvertfall...

Det er klart at det var enkeltspillere som kanskje ikke hadde maksimal uttelling. Men samtidig synes jeg vi fungerte som lag og skapte sjanser.
Det er ikke gitt at en skal foreta bytter når laget er på offensiven og har et såpass trykk at trykk på motstander.
Vikings mål et pent skudd - men det var vel den første sjansen de hadde i 2. omgang.

Henger meg absolutt ikke på den kritikken av Aune og for meg blir det feil og altid skulle lete etter syndebukker.  Vi har fått en spillestil som vi stort sett kan være enig i - vi har et ungt lag med potensiale som vi har ønsket oss. Da må vi regne med at ikke alt går stang inn og at spillerne vil variere i prestasjon.

1. omgang var ikke god, 2. omgang bar preg om at vi har et ag som kan bite godt i fra seg. Tap av 3 poeng i den kampen var surt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f