Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 apr 11, 09:49

Det var ingen som kritiserte Aunes kampledelse og byttene han gjorde mot Ålesund. Da han satt inn på Mads Hansen som scoret vinnermålet. Da var han genial. Så ikke begynn med å si at Aunes evne til å foreta bytter og grep fortsetter i samme spor som i fjor. Noen ganger lykkes man og noen ganger ikke. I etterpåklokskapens ånd er det lett å se at ting kunne vært gjort annerledes og at byttene kunne blitt gjort på et tidligere tidspunkt. Jeg tror nok at trenerteamet har de samme tankene som oss, men at de har mange flere hensyn og vurderinger å ta, samt at de har et bedre kunnskapsgrunnlag å basere sine valg på.

Synes forresten at Ramberg spilte meget bra i går. En spiller som får fort mye pepper når han ikke presterer. Så da fortjener han ros når han gjør det. Var vel i grunn ingen som direkte under-presterte. Det nærmeste må vel være Borges, fordi vi har så enormt høye forventninger til ham. Og når han har en lang reise i beina og kanskje sliter med jet-lag, så burde han ideelt sett stått over denne kampen. Men stallen er tynn og vi vil jo ha de beste med.  Jørgen Horn imponerer meg også mer og mer. En sjef i forsvaret. Jabbie viser også hvilket enormt talent han er. Fysisk duellsterk og rydder opp på midtbanen. Men gutten er ennå bare 18 år og må tillates litt prestasjonssvingninger fortsatt. Tarik viste god gammel form, synd at han ikke scoret. Men det kommer snart. Mads Hansen viser at han er rask og jobber bra både fremover og bakover. Innsatsen upåklagelig. Men på en tung og dårlig bane er det ikke lett å briljere med hurtighet og ballen i beina. Valencia kommer kanskje litt bedre  til sin rett her, ved å kunne slå innlegg inn i boksen istedet for å føre ballen.

Håper denne kampen fører til ekstra vilje til å vinne neste kamp. Gleder meg allerede til lørdag.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f