Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 31 mar 11, 00:32

Hei

Det er veldig hektiske dager nå frem mot seriestart, så derfor har jeg ikke vært innom her og fått lest de siste dagene. En av dere brukere sendte meg en PM her på FFKsupporter.net så da fikk jeg beskjed om dette.

I skrivende øyeblikk er det solgt 6.866 billetter til kampen.

Det er i salkartet 3.922 ledige billetter samt 1664 billetter som er blokkert.

Disse blokkeringene er av forskjellige typer. F.eks så er hele nedre del av A-feltet sperret da dette er til intern bruk.
På B,C og D feltet er de sorte setene enten allerede solgt til sponsorer eller ligger i vent for sponsorer som kommer de siste dagene.

På nedre del av E-feltet har vi Flishaugenfeltet. Her er det ikke åpnet for enkeltsalg over nettet da vi da ikke har noen mulighet å sjekke at det faktisk er en person mellom 6 og 13 år som kjøper denne billetten. skal man ha billett her må man henvende seg i Aristokraten, Cafe 1903 eller i administrasjonen på Stadion.

På G,H og K er tilgjengeligheten slik dere ser den på salkartet hos Billettservice. Det er kun noen få plasser som er sperret her og det er de som er rett bak stolper. Disse ønsker vi ikke å selge med mindre det er helt fullt på stadion. Disse plassene slippes i så fall opp da.

På Gjensidigetribunen er status stort sett slik dere ser det på salkartet hos billettservice. Det er på de midtre feltene noen plasser som er blokkert da dette er omrder som gjelder våre samarbeidspartnere.
L og Q har en rekke plasser ledige. Det er mer utplukket innover mot midten, bortsett fra på de nedre radene.

På DnB Nor tribunen så er hele bortefeltet sperret (800 plasser). I tillegg har de halve S-tribunen, så disse plassene er også sperret. Bortebillettene er tilgjengelige gjennom en link som man finner her.

Forøvrig er resten av S-feltet, T og U-feltet slik som det ser ut på salkartet. T-feltet er tilnærmet fullt (noen ledige spredte plasser samt nedre rader).

Håper dette var oppklarende.
Salkartet ligger nedenfor

 

Klikk her for å kjøpe billetter til FFK - Viking eller for å ta en titt på hva som er ledig

 

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f