Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 mar 11, 19:35
Endret: 30 mar 11, 19:37
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av kjell-H

Hvertfall skitten spill av rbk og vålerenga!

Enig at det er et skittent spill, det er spekulativt av de nevnte klubber å komme med bud etter at tippeligaen er i gang.

Egentlig burde vinduet stenges ved tippeligastart. At VIF forsøker å hente FFK`s kaptein et par dager før første hjemmekamp er direkte usmakelig. Det føles så usmakelig at Skeidarkongens flir blir ennå mer kvalmende.

Arrogant og uforskammet handling.

Noe som jeg også reagerer på er tv2sporten.no`s håndtering av saken:

"Etter det tv2sporten.no vet", "tv2sporten erfarer at".....osv....

Heldigvis er tiden med lekkasjer innen FFK-systemet over, men det virker som om lekkasjene i investorgruppa er i gang ettersom "tv2sporten.no vet" noe annet enn det Anders Beer går ut og proklamerer på f-b.no. Tydeligvis er det en viss uenighet i FSI AS om salg eller ikke salg, men i FFK så er man helt enige om ikke salg.

FFK har nytt store fordeler av private investorers engasjement, men betenkelig er det at (hvis) de blander seg inn i avgjørelser om den sportslige satsingen. Der bør FFK ha full råderett uten noen slags vetorett eller sanksjoner fra investorenes side.

Jeg møter opp på stadion på lørdag enten Borges er FFK-spiller eller ikke, men jeg er helt enig med de som sier at temperaturen synker hvis man selger sin viktigste spiller 2 dager før første hjemmekamp i tippeligaen på 16 måneder.

Jeg føler meg ikke trygg, litt skremmende er det også at Holters er totalt taus i denne saken.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340