Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 mar 11, 17:47

Opprinnelig postet av solano2

 

Det handler ikke om dette. Det handler om at det er 1 dag og noen timer igjen av overgangsvinduet og at Borges er vår viktigste spiller og kaptein.

Det har vært så mye snakk om at det har vært mye negativitet rundt FFK det siste året og at man endelig har begynt å snu dette nå. Hva vil skje om FFK selger sin beste spiller nå da? Folk vil igjen miste trua, og jeg tror at dette vil merkes på antall tilskuere på stadion. Folk ønsker å se kvalitetsspillere og god fotball.

Hadde dette skjedd for 2-3-4 uker siden hadde det vært greit, for jeg skjønner at Borges ønsker seg videre. Men å evt. selge han på overgangsvinduets siste dag vil være helt på trynet.

Optimalt er det selvsagt ikke men det hjelper da pokker ikke å holde seg hjemme fra stadion. Det finnes sikkert noen gode grunner for å holde seg hjemme fra kamp men at en spiller blir solgt rett før vinduet stenger er definitivt ikke en av de.

De som holder seg hjemme fra kamp fordi Borges evt blir solgt kan absolutt kalles medgangssupportere.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340