Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 17 mar 11, 14:03
Endret: 17 mar 11, 14:06
Endret av: thorsen

Foreslår du er litt forsiktig med tolkninger av hva VIF-supportere sier etter en spiller har forlatt klubben deres. Selv Messi ville vært feit, treg og uten ballkontroll der i gården. Tongue out

Men det virker som han har ønsket seg tilbake til Norge, da var VIF det naturlige valget. Leste et sted at han har sagt "reservelaget til united er på høyde med tippeligaen". Jeg velger å tolke det slik at han regnet med å få spille på A-laget til VIF (iallefall være i A-stallen), men heller blitt plassert på rekruttlaget. Men nå har de Norges kanskje beste midtbane med Hæstad - Singh og Fellah i front, Bojan og Ogude på benken og talentene Kamer Qaka, Adnan Haidar og Håvard Nielsen som banker på døra. Hvis han har kommet litt dårlig ut med Martin Andresen i tillegg, så er det kanskje bedre å gå til FFK hvor konkurransen ikke er like stor. Den skjønner jeg godt!

Er det sagt at VIF skal ha noen prosenter ved et evt. salg?

Lykke til, håper han passer bedre inn her, og at talentet blomstrer i Fredrikstad. En Engaspiller som gjør sukse i FFK hadde vært supert! :- )


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f