Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 mar 11, 10:59

Opprinnelig postet av alexx

Jeg har sett alle trenningskampene til FFK i år og må si at jeg er ganske imponert. Ikke minst sammenlignet med det vi presterte i fjor. Samtidig er jeg helt enig med Erikk her på forumet. Det er enkelte som fullstendig har tatt av og mistet bakkekontakten som følge av positive resultater i betydningsløse trenningskamper i februar og mars. Husk at vi faktisk ble nr 3 i Adeccoen, vi slo ett elendig Hønefoss lag bestående av avdanka spillere og utenlandske leiesoldater. Nå har vi gjort det bra i trenningskamper, men ikke ett poeng har ennå blitt utdelt. Denne opptimismen kan selvsagt være bra, men det kan fort bikke over til noe negativt, hvis det skulle butte i mot i begynnelsen.

 

Vi har da et bedre mannskap enn da vi spilte i adecco ? Desuten er det mer sammspill og spileglede enn jeg så i hele fjor. Nei, det deles ikke ut poeng i treningskamper, men det gir en pekepinn på hvor bra laget er, spesielt pga at vi har valgt motstandere på lik linje eller på papiret bedre enn oss..

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f