Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mar 11, 22:28
Endret: 13 mar 11, 22:48
Endret av: Knuty

F-B har også tatt en prat med Borges:

Opprinnelig postet av f-b.no
Det skjer enten noe i løpet av sesongen eller etter, bekrefter Borges.

- Men i mellomtiden skal jeg gi alt for FFK og det er mitt fokus nå, fortsetter costaricaneren.

Han innrømmer samtidig at han er smigret over interessen fra Rosenborg.

- Klart det. Hvem hadde ikke det, de er regjerende seriemestere og har et godt lag, sier Borges.

- Er det overhodet ingen mulighet for at du forlenger kontrakten i løpet av sesongen?

- Nei. Klubben er klar over situasjonen. Agenten min har hatt møter med FFK og bekreftet at vi ser på alternativer løsninger etter denne sesongen, gjentar Borges.

Som jeg skrev i den andre tråden - dette er ikke overraskende, men selvsagt skuffende.

Når det er sagt - Celso er profesjonell, og jeg føler meg trygg på at han vil gjøre en strålende jobb i FFK-trøya den tiden han har igjen her. At han tok den tunge veien ned i Adecco står det virkelig stor respekt av.

Borges vil videre - det er helt forståelig. Det beste for begge parter nå er at han storspiller for FFK fram til sommeren, så får vi se hva som skjer.

Jeg håper ikke han blir solgt i dette overgangsvinduet. Det ville i så fall vært svært ødeleggende, så kort tid før seriestart. Utenlandske klubber er jo uaktuelt, så da gjenstår RBK (grøss..) Tilbyr de 5 millioner nå, så tror jeg nok FFK går i forhandlinger.

Det blir spennende å se hva som skjer i sommer. Så langt har vel tilbakemeldingene fra utenlandske klubber vært at han har vært for temposvak. Han presterer godt på landslaget, men det skal jo sies at Costa Rica er et relativt svakt landslag, i alle fall i europeisk målestokk (helt nede på 53. plass på Fifa-rankingen). Et bra utstillingsvindu er det uansett.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f