Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 mar 11, 18:12

De første 15min er FFK hakket bedre enn stabæk, midtbaneleddet er aggressive, Borges scorer et flott mål på heading etter "Beckham" innlegg fra Valencia, og Tarik snubler vekk det som kunne vært alene med keeper.

MEN, derfra og inn handler nesten alt om stabæk, FFK er konstant på etterskudd, og stabæk har 3stk 100% sjanser (to av de treffer treverket). Det slår meg at lager sliter voldsomt på stopperplass uten Raio. Midtbanen får godkjent, Askar spesielt (bortsett fra da han kom på etterskudd og fikk gult kort for holding). På topp derimot er det lite flyt. Celso har bortsett fra scoringen ikke maktet å dempe en eneste ball, virker litt "borte" idag. Tarik tar ofte feil valg og feil løp, men prøver i det minste.

Horn og Vidar er definitivt ikke de som starter mot Aafk hvis Raio er frisk.

Håper å se Mads Hansen og Ruud Tveter i 2omg, også har vi jaggu unge, lovende Rafn på benken også! :)

Den sentrale midtbanen (omtalt som ankepunktet mot FFK) har klart seg ok. Som vanlig blir Hansi løpt ifra og rundt, men gode pasninger det har han. Jabbi er uryddig, men er definitivt et stort talent. Herlig innsats! Bør passe seg for rødt kort i 2omg (har gult).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340