Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 13 mar 11, 00:49

Opprinnelig postet av alexx

Jeg har sett alle trenningskampene til FFK i år og må si at jeg er ganske imponert. Ikke minst sammenlignet med det vi presterte i fjor. Samtidig er jeg helt enig med Erikk her på forumet. Det er enkelte som fullstendig har tatt av og mistet bakkekontakten som følge av positive resultater i betydningsløse trenningskamper i februar og mars. Husk at vi faktisk ble nr 3 i Adeccoen, vi slo ett elendig Hønefoss lag bestående av avdanka spillere og utenlandske leiesoldater. Nå har vi gjort det bra i trenningskamper, men ikke ett poeng har ennå blitt utdelt. Denne opptimismen kan selvsagt være bra, men det kan fort bikke over til noe negativt, hvis det skulle butte i mot i begynnelsen.

Helt enig. Deilig med optimisme rundt klubben, men det er en grense der. Bergen-tendenser er en forbannelse. Hvor mange seriegull har dem? Tre? Det er egentlig en langt større klubb enn tre mesterskap, men den selvgode instillingen har vært destruktiv. Vi har vel hatt litt av den samme selvgodheten føler jeg, men tror mange fikk seg en støkk i 2009.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f