Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 04 mar 11, 22:38

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av svartoghvit

6 mill er jo ikke så galt med tanke på at kontrakten går ut til årsskiftet? Og det lå sikkert mer inne i den avtalen en rene penger. Synes ikke at dette er noe pissbud. Heller et bud som åpner for forhandlinger.

Budet på Borges var ikke seks mill! Du mener budet ikke var noe pissbud, men aner ikke hva budet var??

Opprinnelig postet av svartoghvit

Men er ikke overrasket over at FFK sier nei. Dette er lovlig sent med tanke på at seriestart er to uker unna. Vi får se hvor desperat Hoftun er, hehe. Han får så det holder om dagen. Synd for dere om han signerer for en klubb til sommeren uten noen kompensasjon overhodet.

RBK vil jo egentlig ikke ha ham. Desperasjonshandling etter å ha fått nei på Nordkvelle, Farnerud, Sare, Kara...

Ta og ro deg ned litt da, jeg antok at budet var på 6 mill. Men siden du tydeligvis vet hva budet var på så kan du jo opplyse oss om det.

RBK har aldri bydd på Farnerud. Sare ble solgt til Cluj før Hoftun fikk ut fingern. Og gi mer enn 2 mill for Nordkvelle er bare tull, ung og lovende. Men ikke verdt en krone mer. 20 mill for Kara? hahaha

Det jeg vil fram til er at morske klubber må slutte å tro at de kan få en masse penger for spillene sine innenlands. At Odd får 4 mill for Bentley er ren galskap, men når kjøper klubben heter Brann skjønner man jo hvorfor. Vi snakker om en bakgårdsliga med klubber uten penger, I fjor gikk så og si samtlige eliteklubber med heidundrende underskudd, På tide å stoppe galskapen?

 

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f