Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 04 mar 11, 16:21

Opprinnelig postet av Anne

Tror nok Odd spilte med et bra lag, mulig andre i målet ikke er det beste de har.

 Mens FFK stort sett stilte med sitt beste lag, mulig en eller to utskiftinger mot Stabæk, men et bra resultat ble det i dag, virker som odd skapte lite men forsvaret har virket posetive i hele år.

Det begyner å lukte fisk da det er stor forskjell på spille gleden i år i forskjell til de 2 siste årene, og guttene scorer ikke minst på mulighetene sine :-)



Odd stilte med sitt beste disponible mannskap. (de har vel en skadet etter det supportene sa)

Anders Lie i målet er vel tenkt å sulle starte sesongen (men de er nok kanskje ikke så sikre på det etter denne kampen)


Opplevde at FFK er blitt mye bedre til å spille fotball. I dag var det ikke snakk om lange baller som havnet i intet.
Det gikk kjapt i lengderetning når de var i overtall.

Savnet litt bruken av backene som kom på over lapp. De var kanllgode i press - særlig gjorde de det vanskelig for ODD å få bygd opp spillet bak fra.
Midtbanen stresset Odd til å gjøre feil hele tiden. Samtidig som de fikk til mye spill når vi hadde ballen. Det første målet var bare å nyyyyte. Glitrende av Jabbie - helt i krysset.

Forsvaret klarte seg greit - men vi sliter med gode avklaringer på corner og dødball. Dette var vel det svakeste i dag.

Uten å trekke frem enkeltspillere så er jeg IMPONERT over Jabbie - utrolig hvor fort han har tilpasset seg.

Det ser unektelig lyst ut - etter dagens kamp er jeg noe usikker på om det ser veldig lyst ut for FFK eller om det er Odd som sliter i mørket.
Odd var ikke gode i dag - men vi lot de heller ikke få lov til å spille seg gode.
Odd - laget raknet når Morten Fevang måtte ut med skade.

Klarer vi å beholde roen - spillergleden og en possitiv supporterskare - lover denne sesongen godt for FFK.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f