Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 25 feb 11, 08:28

Opprinnelig postet av Kai Roger
Se hvor dette ender da....les svaret fra Anne......alle her vet hvem det blir siktet til...og det er det som er tullete. Så jeg mener at dette er 'oppgulp-og dumme spekulasjoner'. Selvfølglig er det kanskje bra med en spiller fra Brasil....det er ikke saken her.....saken er 'pappa til en spiller-som da må sitte i styret'...slike uttaelser skaper ,etter min mening,ikke posetivitet.

Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at det hintes til meg her. Heldigvis så er lekkasjer fra klubbstyret historie. Spekulasjoner vil det alltid være. Men hvis noen fortsatt er usikre så holdes kortene tett til brystet fra denne karen Cool

Spillerne er også lite informert om hvilke nye "konkurrenter" som det jobbes med.

Når det gjelder Jeg er med a så vil det komme en oppdatering på resultatet i løpet av ikke alt for lang tid.

Merker at jeg gleder meg voldsomt til seriestart.

Forøvrig så treffer den som ønsker det meg på coverit-live imorgen fra rundt kl 17.30.

Kampen mot Brann starter kl 18.00

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f