Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5518

Lagt til: 14 feb 11, 17:28
Synes dette var en overbevisende kamp av FFK. De startet med noen kontringer i forykende tempo. Noe som gjorde at sarp la seg bakpå. Vår venstre side med Rafn og Singh fungerte dårlig defensivt. Etter at sarp hadde forsøkt noen angrep på motsatt side uten å lykkes, gikk alle angrep på vår venstre side. Sing er høyrebent midtstopper, og ikke venstreback, men klarte seg ok. Det var vel kanskje det defensive samarbeidet med Rafn(evt Elvestad) som sviktet. Stusset over at sarpingene, i en treningskamp, gav opp å utfordre vår høyreside med Gamboa og Askar. Her har virkelig FFK fått opp et bra radarpar. Nå vet jeg ikke om dette sarpelaget ligner det de vil stille med i TL. Jeg håper ikke det for deres del. Ruud Tveter så veldig bra ut, og Tarik også. Jevnt over var FFK vedlig bra, med unntak av det defensive på venstresiden(men der har vi vel alternativer?)

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340