Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 feb 11, 19:21

 

Opprinnelig postet av madcow

fyfaen for en idiot av en sarpsborg supporter.

Han må nesten gratuleres, 10 sekunder i bytte mot å ikke kunne dra på fotballkamp på Fredrikstad Stadion og Sarpsborg Stadion i iallefall 1 år fremover. Jeg liker slik nulltolleranse. =)

I og med at han faktisk prøvde å takle (!) en spiller, håper jeg at han blir meldt for overfall også. I tillegg til å utestenges fra samtlige tippeligakamper en stund framover, bør både bot og fengsel vurderes. Han har i hvert fall lagt inn en veldig god søknad om tittelen "årets klovn"!

Synes vi skaper ganske mye offensivt, mange fine kombinasjoner etterhvert. Tarik la ned en god førsteforsvarer-jobb når smurfeforsvaret hadde ballen også. Defensivt var det mer rusk, veldig ofte at vi presset feil og gjorde det lett å spille gjennom pressleddet. Synes smurfene kom litt vel enkelt fram til 16-meteren vår. Men det er ennå en del treningskamper og mange uker til å rette på dette.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f