Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 10 feb 11, 09:06

Dette med plast på stadion kom under punktet om strategi, visjon og verdier som en del av langtidsplanen som styret presenterte.

Det ble sagt at styret måtte da kunne få fullmakt å lage slike langtidsplaner, og at vi ikke skulle diskutere detaljer i strategiplanene på årsmøtet, men der måtte jeg si meg uenig, for er det noe årsmøtet og medlemmene må ha kontroll på, så er det langtids/strategiplan.

Hvis man mener styret er rett organ for å bestemme strategiplan, så har man jammen dårlig hukommelse, for det er ikke mer enn et par år siden styret la planene i skuffen, og kjørte sitt eget løp.

Strategiplanen ble ikke lagt ut for godkjenning av årsmøtet, det var kun en orientering, og dette ble det reagert på fra salen. Jeg tok til orde for at strategi absolutt skal være en årsmøte-sak uten at det ble gjort noen konklusjon. Jeg mener at Odd (Hasselgård, dirigent) avslutta punktet med noe sånt som "Da har styret fått årsmøtets syn på saken, og jeg foreslår at det jobbes videre med saken".

Svein sa også, med noe retning mot mitt forslag fra fjoråret, at dette året skulle bli brukt mot framtid mer enn brannslukking, så jeg mener at vi skal forvente oss fra styrets side at det skjer noe mht strategiplan. Noe annet ville være rart.

Jeg noterte meg også med interesse at kontrollkomitéen også savnet strategi-, og enda mer interessant, filosofidokument. Så det er mao mange stemmer i systemet som har meninger om hvordan framtida skal formes. Så får vi håpe at de samme stemmene blir brukt i prosessen.

Årsmøtet er klubbens øverste organ! Årsmøtet må revitaliseres! Årsmøtet er FFKs vaktbikkje!

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f