Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 28 jan 11, 17:42
Endret: 28 jan 11, 17:55
Endret av: Jens G Best

Opprinnelig postet av Gofoten
Har sett matchen! Og synes det var en solid kamp av FFK`s unge mannskap. Offensivt er det god bevegelse og bra ball-tempo. Defensivt er det kollektivt bra. Målene mot kom kun som et resultat av personlige feil. LSK slapp ikke til noe særlig utenom scoringene. Alt i alt en kjempe-positiv start med tanke på at FFK manglet Borges, Gamboa, Tarik, Raio og Thomassen.

Samt Valencia, totalt mangler vi da 6 spilere som sannsynligvis er i 1. 11`ern når alvoret starter.

Gjennom tåka i SumoTV så synes jeg vi klarte oss fint.

Horn var uheldig, og litt usikker da han la en strålende passning som førte til et LSK mål, og muligens klønete ved straffa men ellers god.

De andre nyervervelsene Mads Hansen (Madsen..) og Alex Ruud Tveter var positive. Madsen er en voksen og rutinert spiller som går rett inn og gjør en manns jobb både defensivt og offensivt, Ruud Tveter har imponerende fysikk men scorer bla på et fint langskudd med venstreslegga. Singh gjorde seg slettes ikke bort som høyreback og Elvestad kan bli en kjemperessurs på midten.

Av de mer etablerte så sto Staw trygt og feilfritt krydret med et par gode redninger. Rafn gjorde en kjempeprestasjon som førte til LSK sitt selvmål, og Vidar ryddet fint opp ved et par farlige situasjoner.

Det må taes i betrakting at LSK mener de selv stilte med et svært ungt lag og manglet en 4-5 etablerte spillere, men det gjorde jaggu meg vi i også. Når vi scorer 4 på de idag, så gleder jeg meg til sommeren med Tarik og Borges i tospann på topp ;-)

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f