Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 jan 11, 21:08
Endret: 23 jan 11, 21:09
Endret av: Willy René

Ishockey og Stjernen har ikke engasjert meg de siste 5 - 10 åra, klubben har mistet mye av sjarmen etter at det ikke lenger finnes noen som helst lokal rekruttering, for det gjør det vel ikke?

Er det ikke så at ungdomsavdelingen nærmest er utslettet?

For 10-15 år siden så produserte jo Stjernen toppspillere på løpende bånd, flere av de spilte også på landslaget, nå består jo Stjernen stort sett av spillere med navn som for meg virker veldig fremmed og de norske på laget er flasket opp i Sparta eller?

Arrester meg hvis jeg sier noe feil, men fra å være en stor Stjernenpatriot  for maaange år siden så ser jeg på norsk hockey med et stort gjeeesp.

Og det har jo noe med det også at fotball, FFK og tippeliga engasjerer noe mer, men det at den lokale identiteten er totalt fraværende så bryr jeg meg ikke lenger om hockeyen.

Når det gjelder sarpingene så har jeg sett at de er veldig kritiske til hvor mange utlendinger som spiller/har spilt på FFK de senere år. Hvordan er det med "utlendingskvoten" i Sparta?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340