Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 jan 11, 01:57

                    Staw

Gamboa - Horn - Raio - Thomassen

                     Jabbie

              Hansen       Rafn

Valencia         Borges(C)      Tarik

 

Staw får plassen på bakgrunn av lokal tilhørighet, når det synes å være marginale forskjeller mellom de to.

To raske sidebacker med en god oppspillsfot, og som villig bidrar fremover. Blir komplettert med bulldoseren Piiroja og en spillende midtstopper i Horn.

Ønsker en temposterk og utholdende midtbane, noe jeg får i Hansen og Rafn. Begge spillerne er svært gode til å føre ball, og det er viktig med spillere som utfordrer forbi presseledd med drivet sitt. Jabbie er et usikkert kort, men innehar han den eminente nærteknikken som de fleste afrikanske fotballspillere innehar og legge til hans gode fysikk, ser jeg han som et sterkere alternativ enn Ramberg.

Borges, FFKs viktigste spiller på lang tid. Gi han kapteinsbinnet han fortjener! Nesten like enkelt er det å plassere Tarik. Tanken ville vært å bruke han tetter mot Borges. Slik at det blir en skjev treer foran. Valencia fortrekkes fremfor Askar og Ruud Tveter på bakgrunn av hans gode innleggsfot. Denne plassen er svært åpen, og den med best form og som passer motstanderlaget ville bli foretrukket.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f