Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 20 jan 11, 22:15

Jeg ser ikke lystig på comebacket i tippeligaen hvis den sentrale midtbane har Ramberg som en av aktørene. Mannen er snart 35 og blir ikke mer temposterk med åra, han hadde etter min mening store tempoproblemer i adeccoen, kom ikke opp i motsspillerne fort nok fordi han beveger seg for sakte. Jeg er stygt redd for at de problemene på den sentrale midtbane vil fortsette i år.

Ramberg har utvilsomt mange fine egenskaper som sentral midtbanespiller, men tiden har nå løpt fra ham. Folkets spiller bør være en defensiv ballfordeler og terrier alt i samme person, ikke lett å få tak i sånne, men jeg tror at det kan være forskjellen på en traurig sesong og en jubelsesong for FFK.

Jeg vil forøvrig rose den sportselig ledelsen for veldig bra signeringer, unge gode,spennende spillere med store utviklingsmuligheter. Jeg er veldig spent på vår unge venn fra Afrika, FFK kan ha skutt gullfuglen!

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f