Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 jan 11, 16:25
Endret: 17 jan 11, 16:39
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av Plankekæll

  Det jeg synes er merksnodig er åssen en tråd om Glenn Roberts klarer å eskalere til de grader i alle retninger. Sånn sett er jo tråden helt på bærtur nå, men det får andre ta stilling til.

Ja ikke sant, og det i seg selv er et brudd på reglene for forumet.... Off-topic-regelen, paragraf 1.5

Når det gjelder Særpesupportere så er de generellt ikke værre enn oss andre, foruten "Onnass" som kriminaliserer navngitte personer som er frikjente av de som styrer med lov og rett her i landet. Det var modereringen eller mangel på sådan jeg reagerte på. Paragraf 2.3 og 2.6 er regelene det henvises til.. Men nå forsvarer jo en moderator (Lemmy) dette og sier det er helt greit å kjøre på med påstander om kriminell virksomhet helt uavhengig av om vedkommende er frikjent eller ikke, så da er fortsatt moderering noe som går på skjønn og ikke på regler eller sunn fornuft...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f