Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 16 jan 11, 21:21

Opprinnelig postet av Q

Opprinnelig postet av "ffk1903"
Da teller antall utlendinger fire stykker. Dere er veldig flinke til å bruke opplysninger om FFK som passer dere best. Som da økonomien var på det verste, eller gjerne det året det var flest utlendinger i stallen, i steden for å sjekke hvordan situasjonen er nå og diskutere ut fra det.

 

Så vidt jeg vet så har Sarpsborg 08 to utlendinger i stallen akkruat nå. FFK får altså to mer. Jeg ser ikke helt den store forskjellen, ikke minst fordi vel minst en av spillerne til Sarp er som reserve å regne.

Jeg regnet ut i fra hjemmesiden til Fredrikstad, der det sto at dere hadde 18 spillere (jeg trakk i fra de tre som dere nylig kjøpte) og at fem utlendinger som hadde kamper for dere 2010-sesongen enten hadde blitt solgt etter gått tilbake fra lån. Da kom jeg opp i 20 spillere, der 8 var utlendinger. Om disse tallene var feil, er det bare å beklage. Men om dine statistikker er riktige, taler de bare til min fordel.

Jeg teller ut i fra fjorårets spillerstall, ettersom alle overganger ikke er ferdig enda. Dere får inn en fra Sierra Leone, og skal vel ha inn en ny midtbanespiller? Etter alle solemerker går også Colin Burns ut på lån, ettersom han er langt unna nivået til Heier og Hjulstad. Uheldigvis. Han var visst mye bedre i Ljungskile. Og da står man fort med 5 utlendinger hos dere og én hos oss. En statistikk man ikke hadde fått om man regnet med stallene per dags dato, noe som igjen gir feil sammenligningsgrunnlag. Derfor jeg tok statistikken fra fjorårets sesong.

Opprinnelig postet av "Rasle"
Hva du anser som suspekt er da rivende likegyldig? Sist jeg sjekket er man USKYLDIG til det motsatte er bevist uansett hvor "suspekt" ting virker. Og jeg vil gjerne se dokumentasjonen din på at "Det garantert er noe suspekt der". Ganske sterke ord hvis det er noe man ikke kan dokumentere.

Om f-bs tall om at Piiroja tjener klart minst av dagens FFK-stall, synes jeg det er nok, egentlig. For da fordeler enten Fredrikstad lønningene fryktelig skjevt, eller så var det kanskje riktig at det ble gransket av Skatt Øst.

Opprinnelig postet av "Rasle"
Når det gjelder fyllekjøring (tydeligvis full nok til å kjøre ut av veien) vs innbrudd  så kan du umulig mene at det er værre å stjele verdier (penger, gjenstander osv) som lett kan erstattes enn å muligens drepe eller skade mennesker for livet?

Det at han kjørte av veien bør ikke ha noen ting å si. Alle som har kjørt samme strekning om natten vet at det fort kan skje. Det er forskjellige grader av fyllekjøring, og Jørgensen hadde drukket lite. Nok til at det slo ut på alkotesten, men det var ikke mye øl han drakk. Ikke nok til å miste førerkortet, for så vidt. Ran anser jeg som verre. Når man først tar steget med å bryte seg inn på en legevakt, vet man ikke hva personen gjør. Om en hadde vært der inne og gjort motstand, hvem vet hva som hadde skjedd?

Når man først er innom "hva som kunne skjedd om"-nivået, som dere er på med Jørgensen. Hva som kunne skjedd om man møtte noen osv.  Og du som nevner at fyllekjøring er patetisk; hva er da stjeling?

 

At du gidder..?

Har du ikke et eget forum å spre kvalme på ?

---------------------------

You`ll never walk alone...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340