Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 jan 11, 19:35

Opprinnelig postet av Q
Etter det jeg kan skjønne av internett, hadde dere rundt 20 spillere i 2010s Adeccoliga-stall, og 8 av de som spilte der var utlendinger. Wallace spilte en halv sesong, og dere leide inn Thorvaldsson, Gamboa og Gilmak, som alle spilte kamper. Det over 1/3, det, og det er ikke lite. Godt mulig dere "har lagt dere på en ny linje", men jaggu så lang vei dere har å gå. Det i hvert fall jeg ønsker er norsk, helst lokale spillere, som holder nivået. Jeg vil mye heller stille med Ola Nordmann på høyreback enn Ali Ahmed fra de Pakistanske fjell.

Det at Piiroja, i følge f-b, tjener minst av FFK-spillerne bør være suspekt nok i seg selv. Og bare det at skatten hans har blitt sett på er suspekt nok det også. Det er garantert noe snusk der. Og når det kommer til hva Joackim Jørgensen gjorde, er ikke det i nærheten av hva FFK-spilleren gjorde. Jørgensen tok seg litt øl (ikke nok til å miste lappen engang), mens FFK-spilleren stjal bankkort og prøvde å rane legevakten, var det vel.

 

Det er vel ingen som har benektet at vi tidligere har hatt for mange utlendinger men som alle vet ble fjorårets sesong veldig spesiell både sportslig og økonomisk og dermed var det begrenset hvilke endringer vi kunne gjøre. Denne sesongen derimot ser det helt anderledes ut. 

Selvsagt ønsker vi også å stille med så mange lokale spillere som mulig men ikke for en hver pris. Derfor tar denne endringen i spillerstallen noen år ettersom satsing på spillerutvikling ikke gir avkastning umiddelbart.

Hva du anser som suspekt er da rivende likegyldig? Sist jeg sjekket er man USKYLDIG til det motsatte er bevist uansett hvor "suspekt" ting virker. Og jeg vil gjerne se dokumentasjonen din på at "Det garantert er noe suspekt der". Ganske sterke ord hvis det er noe man ikke kan dokumentere.

Når det gjelder fyllekjøring (tydeligvis full nok til å kjøre ut av veien) vs innbrudd  så kan du umulig mene at det er værre å stjele verdier (penger, gjenstander osv) som lett kan erstattes enn å muligens drepe eller skade mennesker for livet?

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340