Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 16 jan 11, 12:13

Opprinnelig postet av Patrioten

Føler vi trenger en spiss til, ellers får jo hverken Borges eller Tarik noen konkurransen om spissplassene.

Hverken Dino, eller Odi som nesten ikke spilte noen kamper i Adecon, kan vel ikke regnes som noen utfordrere, kun bare stallfyll. Rart at dere andre ikke ser det samme og at det vil bli krise, hvis Tarik, eller Borges blir skadet.

Sant nok at de ikke fikk mange spilleminuttene, men det er lov å håpe at de denne sesongen tar opp kampen. Det er også mulig at de blir smittet av bedre spillere i spillergruppen, og kanskje tør å prøve nå som Fredrikstad-publikumet har fått TL-spill igjen og har sett at Aune klarer å trene laget vårt.

Når vi snakker om Aune, han ser nok spillerstallen og de forskjellige nødvendighetene som måtte dukke opp. Hva vi (som supportere) "SER" eller ikke, har ikke all verden å si da det til syvende og sist er Aune som tar ut laget. Når det er sagt, så syntes jeg det er spennende at du spekulerer i stallen vår, særlig angrepsrekka - men ser deg tilfreds med de andre leddene av laget?

Dyktige angrepsspillere vokser ikke på trær, og koster gjerne en del. Klubben har ikke all verden av økonomiske midler og det blir derfor tullete(i mine øyne) å bruke penger på å forsterke med en rendyrket spiss, da spisser har en stygg tendens til å være overpriset. 

Skulle Tarik eller Celso bli skadet eller få karantene(med Celso så er vel det mer sannsynlig med karantene, beklageligvis.), så kan blant annet Alexander Ruud Tveter flyttes opp, Alex Valencia kan brukes og videre kan også Odillon/Dino brukes for å komplimentere Tarik/Celso om en av de skulle være ute.

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340