Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 jan 11, 20:20

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Plankehue

Jan har du lyst?

 

Jeg kan ikke birda med noe enda. må se hvordan denne mnd går først

Vi har opprettet en "Jeg er med!" gruppe bestående av Arnie, Ingunn Løvhaug i markedsavdelingen og undertegnede.

Vi sparker igang om ikke så alt for lenge (slutten av Januar).

Konseptet ifjor med Jeg er med vil videreføres. Jeg foreslår at den kampanjen dere har startet her inne (noe som er imponerende og særdeles gledelig)synkroniseres med vår kampanje.

De som donerer 1000 kr skal få et eller annet igjen. En signert umbrotrøye (treningstrøye ..) av alle spillerne på laget eller noe annet. Dette skal være unikt for dere som tross alt støtter med såpass mye penger.

Sett av den 29.januar hvor vi skal ha noe for både de helt minste og de litt eldre. Både laget og supporterne våknet en kald høstdag i 2010 mot Løv Ham og den bølgen skal vi ri på lenge fremover.

Jeg har steintro på at FFK skal bli et etablert TL-lag i årene fremover og gi oss mye glede.

De som har sagt ja til 1000-lappen her inne kontakter Ingunn på mail ingunn@fredrikstadfk.no

Så vil dere få oppgitt kontonummer.

Jeg er stolt av engasjementet i Fredrikstad

Får vi signert trøye så skal jeg gi den til laget jeg trener.Så og si hele laget heier på FFK.Om det kan være fordi treneren er FFK supporter?Nei hva får dere til å tro detTongue outKan vi allerede nå gi 1000kr?El sender Ingunn mail om evt når?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f