Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 11 jan 11, 10:51

Håper veldig på at Staw får ut sitt potensiale i år, potensiale hans er utvilsomt stort, men han må bedre seg kraftig på enkelte områder. Han må bli bedre i feltarbeidet på dødballer og cornere, her virker han usikker og redd, det går ikke i tippeligaen, her kreves det god vurderingsevne og mot til å gå ut og bokse eller plukke ballen. Lasse bør være en god skuddstopper, for han har reaksjonsevnen i orden, men her har han skuffet meg mest, syns han har tatt altfor lite av de skuddene som ikke er keepertabber men som er mulig å redde, holder ikke om man bare redder det man strengt tatt skal redde. Tror også Lasse har mye å hente på det mentale, virker på meg som han blir usikker og tviler på seg selv, når du er keeper så går ikke det, så mentaltrening tror jeg ikke man skal undervurdere viktigheten av.

Hvis ikke Lasse slår til i år, ja da mener jeg vi bør vurdere å hente en ny keeper, for Masalin mener jeg blir for svak i TL. Jeg mener Masalin er en god backup å ha i stallen, men førstekeeperen vår bør ha et høyere maksnivå inne enn hva Masalin har, jeg håper Lasse Staw viser seg oppgaven verdig nå! Smile

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340