Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 08 jan 11, 23:30

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Brenne + def.midtbanespiller

Kanskje er den unge afrikaner god nok ? Vet ikke jeg, men det må på plass...

Synes det begynner å bli bra, tror at vi er gode nok for å overleve i tippeligaen.

Og det er det som er viktig nå, se 1-3 sesonger fremover...bygge et ungt og sterkt lag med en klubb som driver økonomiskt sunt..

Jeg tror ikke vi henter to sentrale midtbanespillere til. Da blir det for mange som skal kjempe om to plasser. Ramberg, Jabbie, Elvestad, Brenne og evt en defensiv til.

Men enig i at det begynner å se bra ut selv om jeg ønsker meg en spiss til. Synes det virker litt tynt bak superduoen Tarik og Borges. Ruud Tveter, Odilon og Mulac kan sikkert bli gode på sikt men er kanskje ikke helt TL spillere enda. Men som du sier så skal vi tenke langsiktig og da er dette spillere som vi skal beholde i stallen og bruke når kamper er avgjort enten den ene eller den andre veien.

Ellers syns jeg forsvaret er komplett hvis ikke Ophaug forsvinner, noe jeg tviler på.

Gamboa - Horn - Piiroja - Thomassen ser veldig bra ut med Vidar som backup på alle fire plassene.

 

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f