Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 jan 11, 10:07

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Kai Roger
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Håper du har rett. Det er jo litt rart at Fredrikstad mannen (vet han er fra Selbak) skulle finne på å la Tarik gå til en annen norsk TL klubb enn FFK-tenker på Tore P. Samtidig littrart hvis Tarik velger en annen TL klubb enn FFK. Så...jeg tror at hvis han kommer til Norge er det FFK som er førstevalget. Er derimot redd han havner i København.

Totalt uenig med hva du sier.

Du kan vel ikke klandre hverken Tore P. eller Tarik hvis Tarik blir solgt til en annen tippeligaklubb enn Fredrikstad.

Saken er så klar at FFK og systemet rundt hverken har midler eller har vilje til å skaffe midler tilveie for å kjøpe ut Tarik fra kontrakten med Herenveen. Hvis Molde, VIF eller RBK for eksempel har midler til rådighet så kan ikke Tarik si "jeg vil kun spille for FFK". Penga rår vet du.

Hvis Tarik er Moldespiller i 2011-sesongen så er det på grunn av at de har penger å betale med. Han kan jo for all del ikke si at jeg går til FFK for kr. 0,00.

Imidlertid, hadde FFK hatt penger, eller noen interessenter rundt hadde skaffet penger tilveie, så hadde sannsynligvis Tarik spilt i rød bukse og hvit trøye i år.

Men hets for all del ikke Tarik hvis han havner annetsteds, da er årsaken så klar at klubben ikke har råd, og ingen andre vil bruke penger for å få han hit.

Tarik har altså ikke noe fritt valg.

Jeg er faktisk så 'blå-øyd' at jeg faktisk tror at pengene ikke er viktigst for Tarik i denne saken.

Han har tjent godt med penger allerede,og det lureste er en 1 års kontrakt med oppsjon på 1 år til-tilfelle vi skulle rykke ned i Adecon.

Han vet han vil spille alle kamper,og han vet han vil bli elsket fra første minutt.

Selv om penga rår,sier han selv at sportslighet betyr mest,dvs at han får igjen gleden,og overskuddet med fotball. Han vet han får det i FFK,og er ikke så gammel ennå,så han kan fortsatt reise ut og bli proff i utlandet igjen:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f