Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 23 des 10, 11:36
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg er usikker nå, men tror dere Tarik ville fått 2.400.000,- i årslønn i tippeligaen i dagens marked?
Jeg aner ikke (les: hypotetisk), men at Tarik kunne ha fått et par millioner i Rosenborg, mens FFK trolig bare kan gi rundt millionen ville ikke ha overrasket meg.
Lønnen har nok en stor betydning, som det har for de fleste som bytter jobb. I tillegg til dette vil jeg tro at det er enkelte andre faktorer som spiller inn. Tarik ønsker å spille ute i europa igjenn, da vil det som for de fleste andre dreie seg om og profilere seg. Da er det mulig en klubb som kan komme ut i europa og spille vil vere et mer fornuftig valg. Er redd FFK pr i dag ikke er i den situasjonen. Det tullet med at han har, vil få heltestatus i fredrikstad tror jeg han bryr seg lite om, det er ikke det han lever av at han får klapp på skulderen. Det vil han få andre steder også om han innfrir. Når det gjelder en høy lønn, feks 1,2- 1,5 mil eller mer så vil dette også sende et signal ut til resten av troppen, de gikk for noen mnd siden ned i lønn etter det jeg vet. Er det noen her som virkelig tror at Feks de andre 'profilerte' spillerene vil se på dette med blide øyne, tror dere de da vil vere fornøyd med 650 i året ?? Nei jeg ville sett Tarik her selv, men ikke for envær pris. Om FFK vil komme vekk fra prisgaloppen i lønn så må de antageligvis skygge unna, jeg kan ikke se hvordan de som klubb med sin økonomi kan takle Tarik.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340