Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 des 10, 23:03

Morsomt at klubben har fått tak i Ruud Tveter og Horn. Norske spillere i en fin alder som passer en klubb med dårlig økonomi. Smarte signeringer.

Det jeg er mest glad for, er at signeringene nå virker gjennomtenkte og planlagte. Ryktet om Jørgen Horn hørte jeg noen dager etter at han var ferdig i Viking, men da dro han og trente med Strømsgodset i stedet.

Etter hva jeg forstår har også Ruud Tveter vært på blokka lenge. Dette virker som et solid stykke arbeid av klubben, og det er morsomt at de får i land avtaler med begge spillerne. Forhåpentligvis vil de slå til i klubben også.

Dette er noe annet enn Eggen-perioden, der hvem som helst kunne ta på seg et par fotballsko og være med på noen treningsøkter. Det er slik en moderne fotballklubb skal drives.

Morsomt å se at vi går for disse spillerne samt Jabbie, mens Rosenborg, som er Norges desidert beste klubb, velger å hente Jon Inge Høiland på 33 år. Klasseforskjell.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f