Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 19 des 10, 22:29
Endret: 19 des 10, 22:29
Endret av: foyn

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av Ymer
Opprinnelig postet av sarpen
Er du sikker Hymer, på at du gleder deg.
Hvilket lag er laget i ditt hjerte Sarpen?

 

Jeg tilber BLÅ MAKT og hater polkagriser.

Det er visst ingen av dere såkallte S08-tilhengere som vil si hvilket lag dere har sviktet for å følge et samarbeidsprodukt som S08.Fossefallet (?) består jo utelukkende av folk som for 2-3 år siden var supportere av Navestad, Borgen, Sparta, SFK og Hafslund eller et annet lokalt lag som ble med i samarbeidet...

Når S08 kommer ned i divisjons-systemet der de hører til  så får nok alle disse lokale klubbene tilbake "supporterne" sine. Er jo så lettvint å bytte "hjerteklubb" der oppe i Pæddekummen.

 

Vi får se hvor sterkt fundamentet er hvis det evt skulle bli motgang, men dette argumentet med at man "svikter" sin moderklubb for å følge 08 er et blindspor.

08 springer ut at SAMS - et samarbeidsprosjekt hvor det er offisiell enighet om satsingsklubben. Det er nok enkelte i noen klubber som ønsker dette dit peppern gror, men for den jevne fotball-engjasjerte sarping så er det inget problem å støtte 08 samtidig som sin lokale klubb..

På stadion kan man se spillere/formenn/tillitsmenn/ungdomstrenere/vaffelstekere fra tune, yven, sfk, borgen, tveter osv som alle fortsatt gjør en kjempejobb i sine respetive klubber.. Skulle man følge argumentet ditt, så impliserer det at man kan ikke støtte trosvik og ffk samtidig, og jeg regner med at det er ikke det du mener..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340