Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 13 des 10, 13:43

Enig i dine synspunkter her Holters. Særlig når det gjelder Risholt kontra Ramberg. Kommende sesong kan fort bli en "ryggen mot veggen" sesong og da ville en kar som Risholt med sine fighteregenskaper vært å foretrekke fremfor Ramberg, som ikke har hatt noen god sesong. Risholt har ikke vært så god som jeg hadde håpet, men særlig i bortekampen mot Hønefoss fikk vi igjen se litt av gamle Risholt, terrieren og den fighting spirit som kjennetegnner ham på sitt beste.

FFK er nødt til å gjøre noe sentralt på midten,vi må ha inn en slags "Kasey Wehrman","Anthony Annan"type en dyptliggende, ballvinner og ballsentral spiller som dikterer tempo og setter i gang spillet.Pr i dag har ikke FFK en slik spiller,jeg er overbevist om at uten en slik spiller så vil FFK slite kraftig. Ramberg er ikke god nok til å bekle en slik rolle,og da er det fullstendig likegyldig for meg om han er lokalgutt eller ikke.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f