Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 des 10, 12:19
Endret: 13 des 10, 12:23
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Etter hva jeg har sett av 2. laget er nok Elvestad, Zlatko og Laabak bedre enn Risholt. Unge å ustabile, i alle fall de to sistnevnte, men bedre. Dessuten har de framtida foran seg, i motsetning til Risholt.....
Ja, og det mente du sist Risholt var i FFK også... Har en aldri så liten forkjærlighet for Elvestad du?

Du har vel et poeng, eller to

;-)

Jeg hadde veldig sansen for Elvestad for noen år tilbake, men føler at skadene har satt ham veldig tilbake. For hans egen del, så håper jeg faktisk at Elvestad forsøker seg i en annen klubb i FFK. Her virker det som han vil være "evig stallfyll", mens han kanskje kan få en solid oppsving på karrieren ved å bytte til en annen klubb.

Eirik Laabak virker som en type som kan bli en habil spiller, men også han holder fortsatt ikke helt nivået til verken Risholt eller Ramberg. Har vel kanskje ikke hatt helt den største utviklingen i år heller.

Zlatko har jeg ikke sett nok til å kunne si noe om.

Det blir spennende å se om en toppspillerutvikler vil hjelpe FFK til å få frem flere talenter, da det er rett og slett synd at vi ikke fikk spilt inn flere unggutter under årets sesong i adeccoligaen.

Når det gjelder Roger Risholt, så synes jeg det hele er både ugreit og helt greit.

Ugreit på den måten at Risholt virkelig brenner for FFK og gledet seg enormt til å spille for FFK igjen. Han følte at han hadde tillit i trenerteamet, og trodde han hadde en fremtid her. Det føles liksom litt "uetisk" å bare kaste ham på dør etter innsatsen i høst, og Risholt hoder en godt nok nivå til at han kunne ha vært en del av stallen. Jeg ville heller hatt Risholt enn Ramberg med videre. Rett og slett fordi førstnevnte er mer rendyrket i stilen.

Samtidig er det helt greit at han må gå, da Risholt skuffet litt rent sportslig det halvåret han var her. Han virket vesentlig svakere enn i sin forrige FFK-periode, men hevet seg en del mot slutten av sesongen. Magefølelsen sier at han nok hadde et gir til å gå på som han ikke helt fikk ut denne gang. I tillegg er det jo ikke til å legge skjul på at Risholt har null videresalgspotensial, og når vi allerede har Ramberg under kontrakt, var det nok en riktig vurdering å ikke forlenge med Risholt. En midtbane med Ramberg og Risholt er nemlig altfor tempo- og duellsvak.

 

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f