Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 05 des 10, 10:00

Opprinnelig postet av DrDRE

Opprinnelig postet av ffkmats
Allikevel er det ikke så viktig å være riktig sted når man har en pasningsrekke på nesten ti feil på rad (var observent på han og telte i en periode).

Kanskje ikke så lurt... Bedre å være obs på det som er bra. Graver man seg ned i feil, og særlig hvis man følger med på en spiller man ikke liker (litt sånn det var mot Hoås) blir det fort at man buer på eget lag. Det blir de ikke bedre av.

 

Hehehe, helt enig! Jeg satt og så kampen med min far som er svært kritisk til Ramberg (han er heller ikke FFK fanatiker), som bevis for å overbevise meg talte han feilpasninger i en periode. Det er viktig å pressisere at han ikke gjorde sånn at jeg sluttet å støtte Ramberg, men han gjorde sånn at jeg ikke blir lei meg om vi får en annen kar inn på den plassen når vi skal sloss med eliten. Det er snakk om å forsterke laget og da er det noen plasser man heller vil se forsterket enn andre. I følge meg er det midtbanen, en midtbane hvor Ramberg har mye offensivt bidrag i dagens sammensetning. Jeg ser altså helst at den offensive driven bør styrkes!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340