Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 des 10, 11:42

Som jeg har skrevet før tviler jeg ikke på ferdighetene til Shabani. Jeg er derimot skeptisk til at han klarer å holde seg skadefri i FFK med det håpløse medisinske apparatet vi har.

Shabani er en spillertype jeg liker. God med ballen, ledertype, og og ambisiøs. Skal man spille sammen med en cowboy-stopper som Piiroja eller Martinsen, synes jeg det er en fordel og også ha god fart. Det har ikke Shabani.

Men å si at å miste Piiroja ikke blir noe tap for FFK er jeg fullstendig uenig i. Greit nok at Piiroja har hatt en mildt sagt varierende sesong, men brukes han riktig er han en av toppstopperne også i Tippeligaen. Han må ha en riktig makker ved siden av seg som også tar en del ansvar, som Gerrbrand gjorde da han var på topp. Ophaug/Piiroja var hvertfall en elendig match. Det funket faktisk bedre med Martinsen/Piiroja, mye pga farta til Martinsen virket det som.

Jeg har også skrevet at vi fint kan få inn 4-5 forsterkninger (vi har bare 13 spillere på kontrakt) uten at vi går på dunken økonomisk sett. Hvis du hadde lest mer nøye hadde du sett at jeg mener det. Jeg har ikke lyst på noen kjøpefest (bruke millioner på millioner) som under Morgan Andersen og andre klovner, men heller investere i unge, talentfulle, billige spillere i Gamboa-klassen.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340