Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 des 10, 11:29

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Ønsker å se FFK stille med dette laget neste år: Staw Gamboa Martinsen Shabani Thomassen Askar Elvestad Borges Rafn Tarik Everton Før jeg blir idiotforklart en gang for alle, så mener jeg det er fler av disse spillerne som trenger å ta nye steg for å holde stabilt tippeliganivå. Noen vil nok kunne gjøre det, men neppe alle disse. Grunnen til at Piroija mangeler i denne oppstillingen er en kombinasjon av at han kanskje blir solgt i vinter, og at jeg ønsker at lokale unggutter skal ta steget. Uansett er det ønskelig med kontinuitetsbærere som Ramberg og Piroija i sentrallinja. Spissparet er vel mest en ønskedrøm.

Enig i at det hadde vært ett spennende lag!

Mange der som kan ta steget opp til neste nivå! Har trua på Shabani og Rafn, de kan bli meget gode! Elvestad er vanskelig å si, pga mye skadet, men utvilsomt ett stort talent!

Personlig syns jeg Piiroja er veldig oppskrytt, så trur ikke han er det store tapet for oss, om han går..

Spissparet hadde vært nydelig!

Trur også Borges kunne fungert bra sammen med en Elvestad type på midten!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340