Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 03 des 10, 11:12
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg har ikke sagt at Éverton ikke er god nok for Tippeligaen. Jeg mener bare at man garantert finner bedre/mer effektive spisser til en langt lavere totalkostnad hvis man leter. Jeg er igjen såpass naiv at jeg tror man har spillere på blokka. Éverton er en meget bra spiller, men som sagt for dyr etter min smak.

4-5 spillere som går rett inn i en førsteellever er nok kanskje urealistisk, men ikke 3-4. Som sagt, FFK bør og må ha såpass ambisjoner. Men det betyr ikke det samme som å svi av millioner på millioner på halvgamle spillere uten videresalgspotensiale.

Spillere som FFK bør kvitte seg med:
Alex Valencia
Jan Tore Ophaug
Roger Risholt
Andreas Tegström

I tillegg frykter jeg at det blir for dyrt å beholde Thorvaldsson.

Ramberg fortsetter én sesong til. Shabani, Martinsen og Elvestad får kontrakt ut 2011. 

Ang hva det vil koste å få inn Everton, så har markedet endret seg mye siden sist. Det faktum at han ikke har "etablert" seg sportslig hjemme i Brasil, og at han trivdes her vil nok gjøre det enklere. Valencia er under kontrakt, og med en god lønn. Det er tvilsomt om han forsvinner. Dessuten synes jeg han tok seg opp veldig mot slutten, spesielt at han også viste at han kunne bidra defensivt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340