Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 02 des 10, 16:22

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Ønsker å se FFK stille med dette laget neste år: Staw Gamboa Martinsen Shabani Thomassen Askar Elvestad Borges Rafn Tarik Everton Før jeg blir idiotforklart en gang for alle, så mener jeg det er fler av disse spillerne som trenger å ta nye steg for å holde stabilt tippeliganivå. Noen vil nok kunne gjøre det, men neppe alle disse. Grunnen til at Piroija mangeler i denne oppstillingen er en kombinasjon av at han kanskje blir solgt i vinter, og at jeg ønsker at lokale unggutter skal ta steget. Uansett er det ønskelig med kontinuitetsbærere som Ramberg og Piroija i sentrallinja. Spissparet er vel mest en ønskedrøm.

Et lag med Martinsen, Shabani, Elvestad, Rafn og Everton i TL går strake veien ned igjen.

Dette var et utrolig svakt lag spør du meg.

Nei, jeg håper og tror FFK sikter høyere enn dette. Greit at du vil ha med lokale folk, men flere av disse har ikke prestert en tøddel i Tippeligasammenheng.

Jeg håper heller på noe ala dette:

Staw/Masalin
Gamboa - Ny spillende stopper - Piiroja - Thomassen
Askar - Ny defensiv midtbanespiller - Ny spiller/Borges - Rafn/Ny spiller
Tarik - Ny spiss/Borges.

Jeg mener vi må ha såpass ambisjoner.

La meg si det slik, jeg er veldig enig med deg når det gjelder de spillerne du har utelukka :-)

Syns forøvrig ikke forslaget i seg selv var så værst heller hehe

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f