Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 des 10, 15:05
Endret: 02 des 10, 15:53
Endret av: Willy René

Min spådom for S08 i 2011 er som følger:

Og merk at det er en "spådom" og hva jeg tror vil skje, ikke nødvendigvis hva jeg ønsker.

Jeg tror at sarpingene vil få en gedigen nedtur, som mye mulig vil bringe dem tilbake i fotballens bakgård, det er jo nettopp det Adeccoligaen er.

Spillestilen, som av enkelte sarpinger blir skrytt opp i skyene, endog kalt "Barcelona-fotball" vil bli avkledd til de grader, den omstendelige ballbesittende og ganske så trege fotballen vil møte et tempo og en  kvalitet at sarpespillerne vil stå forundret igjen på matta etter kampslutt: "Hva var det som traff oss ?"

Jeg tror altså at sarpingene vil få et meget ubarmhjertig møte med eliteserien.

Videre tror jeg at publikum, som selv har utnevnt seg til landet snilleste og som overhode ikke skal bære en liten snev av medgangssupportermentalitet vil begynne å vende seg mot enkelte spillere og trenerapparatet. De vil altså bli som fotballsupportergrupperinger flest, og vise at de virkelig også er slik som de supporterne de elsker å klandre, det vil si FFK-supporterne.

De samme supporterne som nå fullroser "halvamatørmodellen" vil kreve at spillerne skal heltidsansettes, og krav om spillerkjøp i sommervinduet vil bli meget så bastant.

Så vil skuffelsen komme når det blir kjent at stadionplanene, på grunn av kommunens og klubbens økonomi og på grunn av at investorene uteblir, blir lagt på is.

Undertegnede er ikke akkurat Snåsa-kaillen, men et slikt eller lignende scenario tror jeg altså på.

Og jeg tror også at S08 vil bli rundjult på Fredrikstad Stadion i lokaloppgjøret, for nå er nok nok for FFK-erne, nå vil de vise hvem som er husets (fylkets) herre.

Det siste er ikke bare en spådom, men også et sterkt ønske.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f