Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 30 nov 10, 19:11
Aune reddet på en måte skinnet i 25 time med 2 skikkelig gode kamper mot Hønefoss, selv om jeg under store deler av sesongen var svært missfornøyd og ville ha ny trener så fortjener faktisk Aune & co at man nå puster litt og tenker seg om. FFK ledelsen burde ta en skikkelig sportslig evaluering nå etter sesongen uten for mye naiv synsing av amatører og forståsegpåere. Men man må ha lov til å spørre om hvorfor laget så ut som fisk på land i høstsesongen. Skjønner heller ikke det evige argumentet med at han er en av oss fra tæsse. Spiller vel virkelig ingen rolle hvor treneren kommer fra?. FFK har ikke akkurat hatt noen særlig vinnerkultur de siste 25 årene så hvorfor det ikke er like greit å hente inn friske krefter utenfra er for meg helt ubegripelig. Hvis man ikke får et topp navn ser jeg ikke helt det store poenget med å skifte trener nå. Er tross alt noe i ordtaket: Never Change a winning team. Stå heller klare i vår/sommersesongen med litt midler på bok så man kan gjøre ting på flekken hvis ting går dårlig er mitt råd. Derimot å skifte trener 3 kamper før slutt i ren desperasjon er for sent.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340