Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 27 nov 10, 02:31
Gratulerer med opprykk ! ;-) Når det gjelder dagens og neste års tropp har jeg noen meninger. Selvom jeg ikke er like godt oppdatert på talentene i klubben som tidligere har jeg sett mine kamper i år også! På keeperplass har FFK to lovende talenter, og kan kun eventuelt styrkes med en rutinert keeper som skal være merkbart lenger i sin utvikling. * Staw * Masalin I forsvaret er jeg enig med alle som sier vi har spennende gode offensive backtyper i klubben. I tillegg har man et par klubbspillere som martinsen og shabani i bakhånd.I midtforsvaret savner man en klassestopper ved siden av Piroja. Ophaug har vist han ikke holder nivået, og bør byttes ut. Becken har jeg sett for lite av. * Thomassen * Gamboa * Piroya * Ny stopper * Martinsen * Shabani Litt tynt, men med en klassestopper og to spillere i bakhånd vil det være et forsvar som holder godt tippeliganivå. Hvilken stopper det blir er spennende! På midtbanen avhenger mye av hvilken formasjon FFK skal spille. 4-4-2 og 4-3-3 gir forskjellige muligheter. Det er klart at Risholt og Ramberg begynner å bli gamle, og det må vurderes om ikke Risholt er en man man ikke bør satse på når det blir tippeliga neste år. Det er liten tvil om at Ardian Gashi vil være en perfekt mann å hente tilbake. Det skrives om Brenne. Virker veldig urealistisk, men hvem vil ikke drømme om Ardian, Simen og Celso i en treer på midten! Ramberg og Thomassen som mulige erstattere. I tillegg har man en Elvestad som jeg ikke vet helt hvor befinner seg i sin utvikling. Mer sannsynlig er det med 4-4-2, og Borges som den offensive på midtbanen. På kantene er FFK bra besatt med Askar, Valencia, Rafn, Lalawele og Thomassen som kan brukes ved behov. Spennende typer, men en Gashi vil gjøre mye for FFK! Fremover i Angrep er det langt mer usikkert. Henter man Tarik er mye gjort. Kan man i tillegg få en Everton til klubben vil FFK ha et veldig morsomt lag til året. Spiller man 4-3-3 bør det også vurderes en sterk spisstype av typen Sundgot. Tveter hos Follo er en mann som kan passe bra i FFK med offensive kvaliter. Eggen til FFK er nok bare en drøm, men alle kan tenke seg hva Eggen kan skape med et lag med så mange offensive kvaliteter som ligger i FFK. Foretrukket lag(drømmelag): 442 Masalin Gamboa Piroya Ny stopper Jokke Gashi Askar Borges Rafn Tarik Everton Jeg er overbevist om at Everton vil brilliere i tippeligaen om han har hatt bare en liten utvikling siden han forlot FFK. Kan man hente GASHI, TARIK, EVERTON, NY STOPPER så har man gjort en god jobb. Om man i tillegg kan få tak i noen spennende unge spillere som kan gjøre en jobb uten å koster for mye som Tveter er det lovende. Finnes det en spiss i 1.div/2.div som kan tester uten å koster for mye vil det være imponerende om FFK kan hente noe slikt. Kayke som forlot tromsø også en drøm. Spillere ut: Ophaug, Risholt, Mulac, Tegstrøm, Thorvaldsson Noen som har et virkelig godt forslag på en stopper? !PS Tor Kristian Karlsen vil alltid være velkommen tilbake!

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f