Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 nov 10, 00:19

Enig med GodeGeir.

Tor-Kristian Karlsen er en mann jeg beundrer, tross hans unge alder (35). Nok en gang skriver han en strålende blogg, denne gangen om Fredrikstad Fotballklubb og folkene i klubben. Han roser Aune, Kosten, Rafn og Jonsson fordi de dyktige. Aune, Rafn og Jonsson har han selv jobbet med og har bare lovord om. Ja, jeg synes dette er verdt å lytte til. Ikke som noen fasit, men som en tankevekker.

Aune er hva jeg vil kalle en ung og lovende trener som bare vil bli bedre med årene. Etter mitt syn ville det vært synd å kvitte oss med han nå. Mannen er langtfra feilfri, han har sågar gjort en haug med brølere denne sesongen. Jeg har selv vært skeptisk til om han er mannen å satse på, men jeg heller mot at han har bestått prøven. La han fortsette sammen med Amundsen neste sesong. Jeg sitter igjen med følelsen av at Aune har fått med seg 5 års erfaring bare dette siste året. Det har vært en psykisk prøvelse med veldig mange nedturer, og noen få gode oppturer. Det kan faen ikke være enkelt å prestere i en jobb der tusenvis av kravstore og bortskjemte "supportere" står klare med øksa så fort man ikke får det til å gli.

Nei, all ære til trenerteam, sportssjef, daglig leder, Koster og Rafn'er, spillere og fandens oldemor. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f